Sunday, March 25, 2007

Τι κάνει ο άνθρωπος για να βγάλει το παντε...spa...νι του!

Και να 'μαι λοιπόν, 6 η ώρα το πρωί, να ασχολούμαι με τους Τίγρεις Ταμίλ. Δε λέω, ψυχή έχουν κι αυτοί οι άνθρωποι, αλλά τώρα συναχωμένη γυναίκα να τραβολογιέμαι τ'αξημέρωτα για την πάρτη τους...

Από σήμερα λοιπόν (βήχας...) προσθέτω άλλο ένα ωράριο στο πλούσιο ρεπερτόριό μου. 5.30-9.00 και 14.30-20.30 με ένα διάλειμμα ύπνου στα ενδιάμεσα! Μέχρι τώρα έχω δοκιμάσει τα πάντα εκτός από άγριο νυχτερινό. Τι να κάνεις όμως; Μου υποσχέθηκαν έξτρα φράγκο και εμένα με τρώει λίγο η αριστερή μου παλάμη, έχω μπανίσει κάτι ωραία φωτιστικά και βέβαια (να μην ξεχνιόμαστε...) θέλω να κάνω και spa!

Μέχρι πριν από λίγο καιρό, το πολύύύ πρωινό ξύπνημα το είχα συνδέσει μόνο με αεροδρόμια. Ξυπνούσα τόσο νωρίς μόνο όταν επρόκειτο να ταξιδέψω. Αλλά η φτώχεια και η απονιά με έριξαν στη βιοπάλη ωσάν τον Βασιλάκη τον Καΐλα. Και αντί να ξυπνάω για να τρέχω στα Μιλάνα και στις Βαρκελώνες, ξυπνάω για να πω καλημέρα στον Tony (...oh dear!) Blair.

Φυσικά, στις 5 το πρωί, η Αθήνα είναι μια άλλη πόλη, (φτέρνισμα - εξάκις αν δεν κάνω λάθος) την οποία διασχίζεις από άκρη σε άκρη σε 20 λεπτά. Ούτε φανάρια, ούτε πορείες, ούτε τίποτα...Ωραία πράγματα. Σαν δεκαπενταύγουστος. Σε λίγο όμως θα αρχίσουν να ξετσουμίζουν οι Knight Riders της Αθήνας. Και στο γυρισμό αναμένεται να κάνω γύρω στη μιάμιση ώρα. Αυτά...ας γράψουμε τώρα και καμια είδηση άμα λάχει...

2 comments:

CitizenMac said...

Πού τρέχεις πάλι στα άγρια χαράματα, καημένο κορίτσι;;; :P Τι δουλειά είναι αυτή η καινούρια δηλαδή;

Πάντως, συμφωνώ απόλυτα με τα περί Αθήνας στις 5 το πρωί. Γενικά το λατρεύω αυτό στις μεγαλουπόλεις, το ότι κατά τη διάρκεια των πρώτων πρωινών ωρών φαίνεται σαν να είναι τελείως διαφορετικά μέρη. Σχεδόν σου δημιουργείται η εντύπωση ότι αν στρίψεις σε ένα δρομάκι στις 4-5 το πρωί θα βγείς κάπου εντελώς διαφορετικά απ' ό,τι αν το έκανες στις 2 το μεσημέρι.

Ευτυχώς βέβαια που δε γίνεται αυτό, γιατί ποιος τυπώνει ξεχωριστό οδικό χάρτη για τις 5 το πρωί τώρα...

agg said...

Αυτό που έχει πλάκα είναι ότι γυρίζω στο σπίτι γύρω στις 9μιση, όταν όλοι οι συνταξιδιώτες μου πηγαίνουν στη δουλειά!!! Ευτυχώς το πακέτο είναι αυστηρώς προσωρινό, γιατί τώρα που η ώρα είναι 4 το απόγευμα είμαι ΕΝΤΕΛΩΣ κομμάτια...