Monday, March 5, 2007

Random Randomness...

Χμμ… δεν ήταν και άσχημη η ιδέα του Mac. Θα την ακολουθήσω για να δω αν με βολεύει.

Ο Μέγας πάει cinema: Δηλαδή όχι ακόμα, αλλά θα πάω σε 3 ημέρες. Γιατί ναι είναι αλήθεια. Έρχεται!!!!! Οι 300 Αμερικάνοι bodybuilderάδες έρχονται για να kick ass, και φυσικά για να βεβηλώσουν την ιερή ιστορία μας. Εγώ πάντως πάω για να δουν τα ματάκια μου πολύ pretty και να μην απασχολήσω το μυαλό μου με νοήματα συμβολισμούς και άλλα τέτοια ξενέρωτα. Pure adrenaline fun.

Ο Μέγας πάει γήπεδο: Είμαι πολύ περίεργος. Γιατί ο Δον Λορέντζο και ο Θεμιστοκλής δεν βγήκαν να σχολιάσουν πάλι τη διαιτησία;; Αχ βρε κουτά… φυσικά γιατί δεν αδικήθηκε η δικιά τους ομάδα. Πάντως θα διαφωνήσω με όσους έσπευσαν να τους χαρακτηρίσουν υποκριτές (όχι πολλοί δυστυχώς). Βλέπεται οι συγκεκριμένοι κύριοι όσες φορές βγήκαν και διαμαρτυρήθηκαν, αυτό που ξεκάθαρα λέγανε είναι ότι η ομάδα τους αδικείται και όπως χαρακτηριστικά είπε και ο Θεμιστοκλής μετά το ματς με τον Ολυμπιακό «… κάποτε δεν πρέπει να ευνοηθούμε και εμείς.» (φυσικά και παραφράζω τα λεγόμενα του αλλά ας μην κρυβόμαστε αυτό ήταν το νόημα). Απλά είναι ηλίθιοι όλοι αυτοί που τους θεώρησαν ως υπέρμαχους του Ελληνικού ποδοσφαίρου.

Ο Μέγας ακούει: Clutch! Από τις μεγαλύτερες αμερικάνικες ροκ μπάντες και ας μην τους το αναγνωρίζουν. Καθαρά ροκ κιθάρες, βραχνά έντονα αμερικάνικα φωνητικά, country και νότιοι ήχοι μπερδεμένοι με την ένταση της ροκ. Stoner rock ιδανικά γραμμένο για road trips στις αχανείς εκτάσεις της αμερικάνικης γης. Αν οδηγείς και νταλίκα, ακόμα καλύτερα.

Ο Μέγας είναι interactive: Torrent Harvester. Ένα από τα πιο χρήσιμα εργαλεία που βρήκα τον τελευταίο καιρό. Έχει 170+ torrent site στη μνήμη του και εσύ απλά γράφεις τι θέλεις να βρεις. Σε δευτερόλεπτα έχεις μπροστά σου όλα τα πιθανά αρχεία με αναφορές στα site που βρίσκονται, στους διαθέσιμους seeders and lechers, και με ένα απλό κλικ κατεβάζεις αυτό που θέλεις. Πολύ χρήσιμο.

Ο Μέγας πάει θέατρο: Χα χα χα… ένα αστείο έκανα και εγώ

Ο Μέγας διαβάζει: … Απλά εδώ θα παραθέσω ένα quote του μεγάλου scholar και φιλόσοφου Neil Cumpston πάνω στα βιβλία “Books suck. They used to be good back when people didn’t have movies and TV and dressed like Davey Crockett. People also used to ride horses and drink tea, but now we have cars and Sprite. Move the fuck on.”

Ο Μέγας και η πολιτική: Κρίμα και τον είχα σε εκτίμηση. Τι σαχλαμάρα ήταν αυτή που μας αράδιασε ο κος. Σουφλιάς! Ο μετροπόντικας Νίνης;;; Τι σκεφτόταν δηλαδή;; Και δεν μπορώ να καταλάβω, δεν υπήρχε κανένας άνθρωπος λογικός δίπλα του να του πει «…εμμ… κε. Υπουργέ… δεν λέω… καλή η ιδέα σας… ίσως και χαριτωμένη… αλλά πώς να το πω… είναι … είναι… σαχλαμάρα… μπούρδα… πως το λένε βρε παιδί μου.» Πάντως μετά από αυτή τη κίνηση αναμένω πολλά ανέκδοτα να βγουν. Εγώ αν ήμουν Νίνης πάντως θα τα είχα πάρει. Μα να δώσουν το όνομά μου σε κάτι που έχει ως δεύτερο συνθετικό τη λέξη ποντικός;;;

Δεν μπορώ να πω… βολικό το φορμάτ αυτό αλλά δεν ξέρω αν είναι για ‘μένα. Εξάλλου Μέγας είμαι όπως παρατηρήσατε από το κείμενο.

9 comments:

CitizenMac said...

Νομίζω ότι παρεξηγήσατε τις προθέσεις μου και με στήσατε εις τον τοίχον δίχως να εξετασθούν ικανοποιητικώς όλα τα στοιχεία. Επ' ουδενί δεν εσκόπευα να αντικαταστήσω τα συνήθη λογύδριά μου με το συγκεκριμένο στυλ, παρά να τα συμπληρώνω, if you will, με ένα τέτοιο περιληπτικόν postάκιον πού και πού. Λατρεύω τα μακροσκελή λογύδρια as much as the next blogger, να σημειωθεί αυτό στο αρχείο παρακαλώ.

Μέγα, δεν πιστεύω με τα λεγόμενά σου να εννοείς ότι (gasp!) κατεβάζεις παράνομα υλικό από το Διαδίκτυον! It is an outrage, I tell you!

agg said...

Ωχ, Μακ-lawyer μην αρχίσεις τα περί πνευματικών δικαιωμάτων! We all know ότι «Η Πειρατεία σκοτώνει τη μουσική βιομηχανία η οποία σκοτώνει τη μουσική». Επομένως....'download, download my darling'!

Επίσης, μιλώντας για download, ενημερώνω τον Μέγα ότι το video -cd του με τη συναυλία των PJ είναι έτοιμο, έστω και αργά! Και περιέχει και bonus gig! Θα αποσταλεί συντόμως!

Alexander the quite good said...

Quoi?

You talkin' to me? Wait a tic... bonus gig? Ooo... I'm intrigued... pray tell dear V. what's this bonus gig you're rambling about? Seriously though... Τι ακριβώς εννοείς αγαπητη V?

agg said...

eee! Alex όλα θέλεις να τα ξέρεις! Θα λάβεις το cd και θα καταλάβεις!:)

Alexander the quite good said...

Ω... έλα τώρα... είμαι ανυπόμονος. Δεν μπορώ να περιμένω! Θέλω να μάθω τωρα!! Τώρα ΤΩΡΑ!!!! WUAHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!

agg said...

ΩΩΩΩΧΟΥΥ! Μ' έπρηξες! Ας πούμε λοιπόν ότι είναι μια άλλη συναυλία που παρακολούθησες....

Alexander the quite good said...

Χε χε χε... πάντα πετυχαίνω αυτό που θέλω... χε χε χε

χίλια ευχαριστώ πάντως... θα περιμένω καρτερικά... :-D

CitizenMac said...

ΕΕΕΕΕ! Εγώ συναυλία; Εγώ τίποτα; ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!

agg said...

Ναι, ετοιμάζεται και το δικό σου!Τα είπαμε αυτά... Βασικά με βλέπω σε λίγο καιρό να τα μοσχοπουλάω τα cd με φούμο στη μούρη!