Thursday, March 22, 2007

Λασπολογίες...

Όχι...τς τς τς! Δεν θα ρίξω λάσπη σε κανέναν! Ο τίτλος είναι απολύτως κυριολεκτικός. Είχε να βρέξει τρεις μήνες και την έριξε όλη μαζεμένη...σε μια πόλη που είναι σχεδιασμένη (λέμε τώρα...) για ΜΗ-βροχή. Το καλύτερο βέβαια είναι ότι μετά από τόσο καιρό ανομβρίας, οι δρόμοι της Αθήνας είχαν καλυφθεί από ικανή ποσότητα γλίτσας (αυτό το μαύρο κατακάθι ρύπων που είναι σαν μπανανόφλουδα και ορυκτέλαιο combined!) η οποία γλίτσα είναι ό,τι πρέπει για να σαβουρωθείς με μεγαλοπρέπεια! Εν τέλει τη γλίτωσα, μετά από διάφορες ηρωικές ζεμπεκιές! Λίγο ακόμη και θα μου πετούσαν γαρδένιες! Αλλά, το δίδαγμα είναι ότι αυτή η (κωλο) πόλη γίνεται ακόμη πιο *#$@?% όταν βρέχει! Λακούβες, λάσπες, μπαλκόνια που στάζουν βρωμόνερα, ομπρέλες που σε απειλούν με άμεση τύφλωση, υπόνομοι που ξερνάνε νερά και σκουπίδια κλπ, κλπ...

Ωραία πράγματα! Η Αθήνα μας δεν είναι για τέτοια. Η Αθήνα είναι για ημέρες όπως η περασμένη Κυριακή. Με 20 βαθμούς και αεράκι...ήλιο, κρασί, θαλασσά και ταγοριμού! Η βροχή δεν της πάει καθόλου. Την κάνει πιο άσχημη την καημένη! Έλα όμως που την έχουμε ανάγκη...(τη βροχή ΚΑΙ την Αθήνα - γαμώτο!)

1 comment:

CitizenMac said...

Τώρα εγώ πειράζει που χτες καταγούσταρα που έβλεπα τη βροχή να πέφτει και βγήκα και δύο φορές έξω (μία για δουλειά μέχρι το Σύνταγμα και μία το βράδυ μέχρι τα Εξάρχεια να δω ένα φίλο μου live);

Συμφωνώ σε όλα σχετικά με το πώς η Αθήνα είναι εντελώς ακατάλληλη για να αντιμετωπίζει τέτοιες καιρικές συνθήκες (βασικά, οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες που δεν αποτελούν στεγνή ηλιοφάνεια από 20 έως 25 βαθμούς Κελσίου, αλλα σσσς... :P). Αλλά δεν μπορούσα, χάρηκα τόσο που επιτέλους έβρεχε όλη μέρα που αγνόησα και το γλιτσερό πεζοδρόμιο που πήγε να με σκοτώσει, και τα μουσκεμένα μου παπούτσια, και όλα.
Ο μόνος τρόπος να μ'άρεσε πιο πολύ η χτεσινή μέρα θα ήταν να είναι Σάββατο και να είμαι σπίτι μου με πολύ ζεστό καφέ και πολλές ταινίες! :D