Tuesday, March 20, 2007

No news...good or bad news???

Οι φίλοι μας οι Σάξωνες θεωρούν ότι τα μη-νέα (ή το να μην έχουν νέα) είναι...καλά νέα! Δυστυχώς όμως το να μην έχεις νέα μπορεί να σημαίνει ότι μεταμορφώνεσαι σιγά σιγά σε φυτό (και όχι σε έντομο...).

Το συνειδητοποιώ κάθε μέρα που κάνω την πρόχειρη και βιαστική βόλτα μου σε κάποια blog. Όλοι αυτοί οι άνθρωποι βιώνουν κάθε μέρα κάτι που αξίζει να μοιραστούν με άλλους ανθρώπους. Γιατί όντως, σε πολλά blog διαβάζεις από συμπαθητικά έως ενδιαφέροντα πράγματα. Εγώ πάλι ανοίγω το blog με όρεξη και τότε συνειδητοποιώ ότι δεν έχω απολύτως τίποτα να γράψω! Εντάξει. Είδαμε τους 300, (κάποιοι τους ξαναείδαν κιόλας) τους σχολιάσαμε, τους κάναμε μνημόσυνο και τώρα...καταχνιά.

Δεν θέλει και φιλοσοφία το πράγμα. Εγώ τουλάχιστον ξυπνάω το πρωί, κάνω τη βόλτα που είπαμε στο Διαδίκτυο, κάνω και κανένα κοιλιακό για να έχω ήσυχη τη συνείδησή μου και μετά νίβομαι, ντύνομαι και ροβολάω προς το Φάληρο! Και το βράδι, αφού έχω ασχοληθεί με τους απανταχού δαρμένους της Ζιμπάμπουε, τον Μπους, τον Πούτιν και τους «δύστανους» Ιρακινούς, ξαναμπαίνω στο VW και γυρίζω στο σπίτι, με ενδιάμεση στάση στην οικία Provolone.

Οπότε, πού να τα βρω τα νέα για να τα γράψω;;; Πιο παλιά, δούλευα στο κέντρο, κυκλοφορούσα με τη συγκοινωνία...όλο και κάτι τρομερό έπαιρνε το μάτι μου! Τώρα έχω γίνει αυτοκινούμενο ζόμπι. Και φυσικά δεν έχω καμία διάθεση να σχολιάσω τα περί Μπους και Μπλερ, στα οποία εντρυφώ στη διάρκεια της ημέρας. Μπλιααααχ!

Θα ήθελα να κάνω πιο ενδιαφέροντα πράγματα, αλλά το μόνο που κάνω, at the end of the day (and at the beginning as well...), είναι να κοιμάμαι όσο το δυνατόν περισσότερο για να μην με πάρει ο ύπνος στη δουλειά!

Καληνύχτα....χρ...χρρρρρρ....ζζζζζ.....

13 comments:

ginger said...

Μη στεναχωριέσαι agg, κανείς δεν σε παρεξηγεί! Ίσα-ίσα, που είσαι η μόνη που δίνει μια πιο...προσωπική νότα στο TTF. Άλλωστε, αν δεν κάνω λάθος, τα blogs αρχικά είχαν προβληθεί ως προσωπικά διαδικτυακά ημερολόγια.
Και γιατί όχι Bush & Blaire? Νομίζω μάλιστα οτι ένα..αδελφό ιστολόγιο έχει περισσότερο πολιτικό προσανατολισμό!
Ένα σου λέω: και που να μείνεις εκτός οικογενειακής εστίας! Απο Σ/Κ σε Σ/Κ λέω οτι θα πλύνω τα πατζούρια αλλά...ναι!
Μόνη μου ένσταση οι "300"! Ένα σωρό πράγματα έχουμε σχολιάσει έκτοτε :)

agg said...

Ναι μωρέ..ανέφερα τα παλουκάρια από τη Spartaaaa ως παράδειγμα. Όσο για τα παντζούρια, έκανε μια νύξη προχθές η μαμά μου να τα καθαρίσουμε, αλλά προτίμησα να διαβάσω το «Παρόν». Και επίσης δηλώνω υπεύθυνα ότι θα πάρω οικιακή βοηθό για τις χοντρές δουλειές γιατί έχουμε και ένα μανικιούρ να διαφυλάξουμε! Και όχι..δεν θα γράψω για τον Μπλερ. Αν θέλετε μπορείτε να διαβάσετε για το πολικό αρκουδάκι στο...

http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/6470509.stm

ginger said...

Σε αυτήν την περίπτωση, μια συμβουλή: πάρε μια βοηθό που να μην την ξέρει η μαμά σου. Εγώ δεν έμπιστεύομαι άλλη από αυτή που καθάριζε το σπίτι όταν έμενε και η οικογένεια μου σε αυτό, όμως η εν λόγω κυρία πάει μετά και λέει χαρτί και καλαμάρι στη μάνα μου σε τι κατάσταση βρήκε το σπίτι. Τη συνέχεια τη φαντάζεσαι...Έτσι, έχω καταλήξει να καθαρίζω εγώ πρώτα το σπίτι πριν έρθει η οικιακή βοηθός -και μόνο να μαζέψω τα βίβλια, τα περιοδικά και τα κέρματα (!) που είναι σκορπισμένα παντού στο σπίτι, περνάει ένας μήνας!
Μια τραγωδία σου λέω

agg said...

Μωρέ ας μου καθαρίζει εμένα το σπίτι και ας λέει η μάνα μου ό,τι θέλει! Στην τελική, κλειδί του σπιτιού έχει και αν δεν είναι ικανοποιημένη με την καθαριότητα της κορούλας της είναι προφανώς ευπρόσδεκτη να βοηθήσει! Χε χε χε! Όσο για τα περιοδικά, θα αναθέτω στον Provolone την τακτοποίησή τους....ξέεεεεερει αυτός!

agg said...

Μου αρέσει αυτό το post τελικά! Από «ωδή στο τίποτα» εξελίσσεται σε «ωδή στη σφουγγαρίστρα»!

Provolone said...

Ok, το έπιασα το υπονοούμενο. Θα γράφω συχνότερα, μιας και δεν θέλω να εξελιχθεί το Think Tank Familia σε ωδή στην...πολύπαθη (αλλοδαπή ή μη) καθαρίστρια!

agg said...

Οκ! Αλλά μπορείς να μαζεύεις και κανα περιοδικό πού και πού εεεε!!!!!

CitizenMac said...

Ιιιιχχχ... flashback... Σωροί "Τριπόντων" εκτάσεως 45 τ.μ.!

You've your work cut out for you, agg! :P

Alexander the quite good said...

Xe xe xe... όντως, Μακ τρομακτικό flashback... Πάντα πίστευα οτι το βράδυ κολυμπούσε χαρούμενος στη στίβα του σαν τον "ξαδερφό" σου τον Μακ Ντακ... :-)

V την έκατσες αν περιμένεις τάξη στα περιοδικά σου... εκτώς βέβαια αν άλλαξε τόσο μα τόοοοσο πολύ και δεν το πήραμε χαμπάρι (εγώ φυσικά για αυτόν τον τομέα δεν θα το έπερνα χαμπάρι, οπότε... ...)

agg said...

Σε πληροφορώ Alex ότι τα περιοδικά του αυτή τη στιγμή βρίσκονται μαζεμένα σε ένα καλάθι! Ναι! Οι μύθοι υπάρχουν για να γκρεμίζονται!

Alexander the quite good said...

O_O = my makeshift emoticon of looking in disbelief.

Say it aint so V... Δηλαδή είναι τακτοποιημένα σε ενα καλάθι;; Δεν μπορώ να το πιστέψω! Αρνούμαι να το πιστέψω! Σε λίγο θα μου πείτε οτι τα τακτοποιεί με αλφαβητική σειρά και ημερομηνιακά με ετικετούλες!!! Oh how have the mighty fallen...

agg said...

E, όχι, η κατάρρευση των μύθων έχει και ένα όριο! Πάντως μου έχει αποδείξει ότι μπορεί - έστω και με δυσκολία - να ανασύρει ένα περιοδικό όταν το θέλει! Για να ησυχάσεις επίσης, να σου πω ότι εξακολουθεί να επικρατεί χάος πάνω στο γραφείο του, με λεφτά, κάρτες, κλειδιά και τσίχλες...ατάκτως ερριμμένα!

Provolone said...

Ε, όχι λοιπόν. Δεν ανέχομαι άλλο τις συκοφαντίες. Ο μόνος λόγος που εδώ και λίγες ημέρες τα περιοδικά μου αναπάυονται σε ένα καλάθι είναι επειδή οι...συγκάτοικοι μου δεν άντεχαν άλλο (thanks mutti)! Ήταν ποτέ δυνατόν να πιστέψεις ρε Άλεξ ότι άλλαξα τόσο πολύ; Ως εκ τούτου, ο μύθος δεν καταρρίφθηκε...(εδώ κανονικά βγαίνει ένα τεράστιο χέρι από τον ουρανό και μου ρίχνει σφαλιάρα, αλλά καλώς ή κακώς δεν ζούμε στον κόσμο...των Monty Pythons).