Wednesday, March 7, 2007

Ας μην ξεχνιόμαστε!

Καλοί οι Pearl Jam, χρυσοί οι Depeche Mode, άγιοι οι New Order αλλά το δικό μου sountrack είναι γραμμένο από τους U2. Φυσικά πολλοί έχετε ξενερώσει με τον planet saver Bono, (ομολογώ ότι κι εγώ δεν τρελλαίνομαι εσχάτως), αλλά η μουσική είναι μουσική! ...και αν μη τι άλλο χρωστάω αρκετά στα παλικάρια! Δεν πρόκειται να μακρυγορήσω περί των U2 γιατί δεν προβλέπω να βρω άμεση ανταπόκριση (εκτός του Provolone)...απλώς αναφέρω ότι σήμερα το έπος Joshua Tree κλείνει τα 20. Και το BBC ετοίμασε ένα αφιέρωμα. Αν έχετε ακούσει το album έστω και μια φορά, ρίξτε μια ματιά...και κάνετε και το σχετικό test!

http://www.bbc.co.uk/6music/events/joshuatree/index.shtml

Αν δεν το έχετε ακούσει... διαγράφεστε αυτομάτως από το blog.

7 comments:

CitizenMac said...

Ε τι λέμε τώρα, μόνο που είναι το album στο οποίο περιέχεται ίσως το αγαπημένο μου τραγούδι των U2 ever, τελειώνουν οι συζητήσεις.

Δε θα το κάνω το test, γιατί δεν είμαι τόσο U2 fanboy όπως η Agg κι ο Provolone, αλλά good stuff παρ'όλα αυτά!

ginger said...

Αααχ,τι μου θυμίσατε τωρα! Θεσσαλονίκη, φθινόπωρο του '98, να ουρλιάζω στις πρώτες νότες του Mofο και να κάνω "ο-ο-ο-" με το πλήθος στο in the name of love. να χαθείτε παλιόπαιδα, με συγκινήσατε πάλι. Θα κάτσω αν γράψω ένα δακρύβρεχτο post αλά Provolone

agg said...

Εεεεπ! Ginger! '97 Ginger! 26 Σεπτεμβρίου! Και μόνο που ήσουν εκεί όμως σε συγχωρώ! Αυτός ο Provolone πού είναι; Τς τς τς αυτό το παιδί!

ginger said...

Έχεις δίκιο agg, απλά λειτούργησε ο ψυχολογικός μηχανισμός της απώθησης! Βλέπεις, τότε ήμουν δευτεροέτης φοιτήτρια και ούτε που θέλω να σκέφτομαι πώς πέρασαν τα χρόνια. Ξέρεις τώρα, οι φίλοι πυο παντρεύονται (ναι καλά!), οι κύκλοι που κλείνουν (και ξανανοίγουν), εμείς που σοβαρεύουμε (ΧΑΧΑΧΑΧΑ!)....

Provolone said...

Αααα, κρίμα τα λεφτά που έχω δώσει για μια σειρά από ειδικές εκδόσεις αφιερωμένες στον Bono & The Gang! "You scored 6 out of 7" μου ανακοίνωσε το quiz του BBC γιατί ήμουν...φάλτσος στην ερώτηση 2!

Υ.Γ. Καλά όλοι ήμασταν τελικά σε εκείνη τη σχεδόν απογοητευτική συναυλία, όπου ο μέγιστος Πορτοκάλογλου παρέα με τον θείο (ένας είναι ο θείος) έπαιξαν support στους U2;

Υ.Γ.2 Διάολε, κάθε χρόνο αλλάζω γνώμη για το ποιο είναι το αγαπημένο μου u2 album. Σίγουρα το "Achtung Baby" είναι το πλέον ολοκηρωμένο και περιέχει το ένα και μοναδικό "One", ωστόσο τα πρώτα 7 τραγούδια στο δέντρο είναι τα καλύτερα...7 τραγούδια στη σειρά ever!

ginger said...

Achtung Baby δαγκωτό.Όσο για τον...θείο, καλύτερα να μη θυμόμαστε τι...γιούχα έφαγε από τους πορωμένους fan (joke!)

agg said...

Aς μπω κι εγώ στη διαδικασία να ψηφίσω Achtung Baby. Αλλά πιστεύω ότι αν δεν είχει υπάρξει το Joshua Tree δεν θα είχε υπάρξει ούτε Achtung...