Thursday, March 22, 2007

Βοήθεια! Με κυνηγάει ένα....παρελθόν!

Χθες, μοιράστηκα μαζί σας την επιθυμία μου (και του αυχένα μου) να κάνω σπα! Μάλλον δεν σας νοιάζει βέβαια. Ακόμη κι ο Provolone ξύνισε τα μούτρα. Διαβάστε όμως γιατί το στόρι έχει ενδιαφέρον και είναι και λίγο creepy!!!!

Εντελώς τυχαία λοιπόν, η σημερινή AV έχει αφιέρωμα σε πισίνες και σπα. Κι εγώ διάλεξα ένα σπα ξενοδοχείου που μου άρεσε η περιγραφή και είπα να μπω στο site και να δω τι παίζει....

Και εκεί επήλθε ο ντουβρουντζάς! Το ξενοδοχείο είναι...TO ΠΑΛΙΟ ΜΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ! Δεν κάνω πλάκα! Πήγαινα νηπιαγωγείο στην Εκάλη, σε ένα κτίριο που ήταν παλιά φοιτητική εστία της Σχολής Νηπιαγωγών. Και αυτό τώρα έχει γίνει σπα εξτρα γκλαμουρέ. Να φρικάρω με τη σύμπτωση ή να πάω όλο χαρά να απολαύσω τη μετεξέλιξη? Να κάνω δηλαδή το σιάτσου μου εκεί που χόρευα τα μελισσόπουλα, το σκα-σκα-σου-σου και τα παπάκια?

Ανατριχιαστικό....Γενικώς οι συμπτώσεις μου προκαλούν μια σύγχυση πνεύματος. Και δη η συκγκεκριμένη που έρχεται να προστεθεί στο hype με τον Χόλγκερσον, τον Νταρτακάν και τ' άλλα παιδιά! Μήπως υπάρχει κάποιος συμβολισμός που δεν τον έχω πιάσει?

Για να δείτε και μόνοι σας πού πήγαινε νηπιαγωγείο η υποφαινόμενη ψωνάρα...

http://www.bluegr.com/gr/lifegallery/overview/default.htm

5 comments:

ginger said...

Χμμ, κλασσική περίπτωση σολιψισμού! Ο εξωτερικός κόσμος υπάρχει μόνο στη συνείδηση σου και διαμορφώνεται βάσει των δικών σου απόψεων, σκέψεων και αναμνήσεων.
Αν επιστρέψεις στο παρόν, η εξωτερική πραγματικότητα θα αναμορφωθεί ανάλογα, believe me, χεχε!
Να, ας πούμε τώρα, ο δικός μου φόβος για τον εκδότη με έχει κάνει να πιστεύω οτι αυτή τη στιγμή έρχεται στο γραφείο μου να τσεκάρει τι γράφω.
Ωχ,ωχ...παιδιά...εγώ σας αφήνω τώρα. Γειά!

CitizenMac said...

Houston, I think we lost ginger. Request further instructions.

Α ρε agg... φάση no matter where you go, there you are ε; :P

Κοίτα κυρίλες... δες το κι απ'την καλή πλευρά, agg, το δικό μου παλιό νηπιαγωγείο μετά το σεισμό του '95 είναι κάτι άθλια αλουμινένια προ-κατ... You can do a lot worse από ένα κυριλέ spa resort! :D

Αυτό που έχει σημασία να μάθεις είναι αν οι παλιοί μαθητές του νηπιαγωγείου έχουν έκπτωση στο spa!

ginger said...

Η αντίληψη μου για το σύμπαν λέει οτι ο εκδότης στρογγυλοκάθισε στο γραφείο του (μάλλον είναι δυνατή η επιθυμία μου να σας απαντήσω), συνεπώς....να 'μαι πάλι!
Το δικό μου νηπιαγωγείο πάλι έχει γίνει το Glou Premium Store στο Πασαλιμάνι, αρά δεν κινδυνεύω από οδυνηρά flash back, διότι ούτε εγώ, ούτε οι φίλοι μου φοράμε κουστούμια -κι ευτυχώς κανένας τους δεν προτίθεται να φορέσει σύντομα!
Ωχ-ωχ, νάτος πάλι!

ginger said...

Όσο για τη ginger, αυτή είναι μονίμως lost in space (κανονίστε να σας πιάσει νοσταλγία και για το Muppet Show τώρα!) αλλά έχει μάθει να το κρύβει τεχνηέντως, χεχε

agg said...

ΝΑΙ Ναι! Muppet show! Πώς δεν το σκέφτηκα! Τι είπες τώρα! Είχα και την Piggy σε κουκλάκι! Μετά άρχισα να συμπαθώ περισσότερο τους μπαρμπάδες (όπως τους έλεγα) και το Ζώο! Πςςς! Θυμήθηκα και το «παιδί» του Muppet Show, το Fraggle Rock!