Wednesday, March 21, 2007

In brief

Ακολουθώντας το παράδειγμα των fellow bloggers, υπέκυψα κι εγώ στη μόδα των brief
Οι Ντάλτον στην πλατεία Μαβίλη: Με μεγάλο ενδιαφέρον διάβασα την είδηση της επικήρυξης του «Επαναστατικού Αγώνα» από τις κυβερνήσεις Ελλάδας και ΗΠΑ. Άντε, να δούμε τον Πολύδωρα σε ρόλο Λούκυ Λουκ (ή μήπως ως «Κοράκι»?)
Great ads: Επιτέλους, η αγαπημένη μου διαφήμιση επανήλθε στις τηλεοπτικές οθόνες. Ο λόγος για το spot του VW Eos, στο οποίο ο ψύχραιμος (όνομα και πράγμα) Γερμανός ειρωνεύεται τον «κρυουλιάρη Ιταλό», που κλείνει την κουκούλα του αμαξιού όταν ακούει ότι η θερμοκρασία πέφτει στους 14 (!) βαθμούς Κελσίου.
Επίσης πολύ καλή η νέα διαφήμιση του Conn-X, με τον Ναπολέοντα να παραπονιέται για την…αδικία της μάχης του Βατερλώ, χαρακτηρίζοντας την ως…«κακή φάση»
Music: Αυτή την εποχή ακούω το πολύ καλό (αν και παλιό) Sewed Soles των Greenhornes, τους οποίους ανακάλυψα από τη διαφήμιση των Replay jeans. Στο σημείο αυτό αισθάνομαι την ανάγκη να μοιραστώ μαζί σας την αγάπη μου για τον Frank Sinatra, του οποίου τα άπαντα ακούω για μια ακόμα φορά με μανία. Ειδικά το προσωπικό μου anthem «The Lady is a Tramp» έχει λιώσει! Όπως βλέπετε, η φάση με τα ελληνικά (και μόνο αυτή όμως) πέρασε

2 comments:

CitizenMac said...

Aaah, Frankie... Is there anything he can't cure? :P

Προσωπικά, για κάποιο λόγο σήμερα μου είχε κολλήσει η βερσιόν του στο Fly Me To The Moon.

Magic.

agg said...

To καλό είναι ginger ότι σου πέρασε η λαϊκό-ασθένεια! Από Frankie ψηφίζω '...under my skin' αλλά να είναι καλοκαίρι. Όλα αυτά τα jazzoειδή τα θέλω καλοκαίρι και δη νύχτα!