Monday, January 8, 2007

O Tarantino στα περίπτερα (γαβ)

Αναρωτιέστε ποια εφημερίδα διαβάζει ο σκύλος-διανοητής στα δεκάδες outdoors ανά την Αθήνα; Όχι, δεν αποτελεί το νέο εγχείρημα του δίδυμου της...μπανιέρας. Πρόκειται για την καινούργια -20η κατά σειρά αν δεν έχασα το μέτρημα- κυριακάτικη εφημερίδα της πρωτεύουσας. "Το άρθρο" θα περιέχει 4(!) ένθετα, μεταξύ των οποίων το "Blog"! Φαντάζει φρέσκο, καινοτόμο, θα προσφέρει -πιθανότατα- το μέγιστο Pulp Fiction, ε, δεν θέλει πολύ για να το προτιμήσω όταν κάνει τα πρώτα του βήματα στην πασαρέλα των περιπτέρων!

Υ.Γ. Μακάρι αυτή η εφημερίδα να δώσει έμφαση στο περιεχόμενο, να προτείνει κάτι διαφορετικό θεματικά, ώστε να ωθήσει και τις υπόλοιπες σε αναβάθμιση της ύλης τους. Βαρέθηκα πια να βλέπω τηλεοπτικά σποτ, όπου προβάλλουν μόνο τα DVD που προσφέρουν! Που είναι οι αποκλειστικότητες και τα ενδιαφέροντα ρεπορτάζ; Διακοπές; Έλεος, δεν θέλω άλλο Mediterraneo, την είχα πάρει την Βανούλα μαζί με Τα Νέα πριν καμιά δεκαετία. Τώρα πια γέρασε, άστο καλύτερα...

Υ.Γ.2 Ο "Βόλτας" της Γερμανός δεν είναι πια μόνος. Όμως, όσο και αν λατρεύω τα σκυλία, η αλήθεια είναι πώς πλέον δεν αποτελεί επιτομή της πρωτοτυπίας να τα επιλέγεις για πρωταγωνιστές της καμπάνιας σου. Χάθηκαν οι γάτες, τα γουρουνάκια, τα μαμούθ; Έτσι, όπως πάμε, κάθε 3-4 τηλεοπτικά σποτ θα ακούγεται ένα γαβ! Αν και κακά τα ψέμματα, είναι χίλιες φορές προτιμότερα από κάποιους "ηθοποιούς" που "κοσμούν" τις οθόνες μας (βλέπε λ.χ. διαφήμιση τράπεζας, όπου αναφέρεται διαρκώς η λέξη μισό). Τουλάχιστον δεν επιλέγετε το δικό μου σκύλαρο για να αποκτήσω εγώ λεφτά και ο κόπρος μου θαυμάστριες;

3 comments:

Unknown said...

Τα σκυλιά έπαψαν να αποτελούν επιτομή της πρωτοτυπίας στις διαφημίσεις γύρω στο 1955.

Η αλήθεια είναι ότι είσαι άδικος με τους ηθοποιούς που παίζουν (μόνο) σε διαφημίσεις. Σε αντίθεση με τις κλίκες των αταλάντων στην τηλεόραση, το θεάτρο και το σινεμά (τα ίδια 10-12 άτομα), στις διαφημίσεις φαίνεται να λειτουργεί τμήμα κάστινγκ, αφού παίζουν ωραίες "φάτσες", που ταιριάζουν στους ρόλους.

Ποιος βγάζει το ¨Άρθρο";

Provolone said...

Δεν διαφωνώ. Κάθε άλλο. Είναι γεγονός ότι πολύ συχνά οι πρωταγωνιστές των τηλεοπτικών σποτ αποδεικνύονται οι πλέον κατάλληλοι για το ρόλο που τους προσφέρεται, τους ταιριάζει "γάντι". Γι' αυτό και το σχόλιο μου δεν αφορούσε στο σύνολο των ηθοποιών. Όσο για το ποιος βγάζει την καινούργια εφημερίδα, κάνε υπομονή έως τις 21/1...

ginger said...

Οι ευχές σου εισακούστηκαν! Σύμφωνα με τους New York Times, η νέα διαφημιστική μασκώτ είναι οι πιγκουίνοι, μετά την επιτυχία των τανιών "Madagascar","Το ταξίδι του αυτοκράτορα" και "Happy Feet". εταιρείες όπως η Coca Cola και η P&G έχουν ήδη δημιουργήσει σχετικές καταχωρίσεις. Ελπίζω τώρα που σε όποιο κανάλι κι αν γυρίσεις, θα ακούς "πιονκ-πιονκ" (ή όπως αλλιώς κάνουν οι πιγκουϊνοι), να είσαι ευχαριστημένος!