Thursday, January 4, 2007

Στο συνάδελφό μας με αγάπη...

Ο ακόλουθος οδηγός καλής συμπεριφοράς κυκλοφορεί (δίχως να οπλοφορεί) μέσω email και έχει γέλιο...

Αντί του: Στ'αρχίδια μου! Να γίνεται χρήση του: Δε με απασχολεί το ζήτημα.
Αντί του: Γαμώ την τύχη μου! Κι άλλη στραβή! Να γίνεται χρήση του: Μου αρέσουν οι προκλήσεις.
Αντί του: Τι στο διάολο έχω να κάνω εγώ μ'αυτή την παπαριά! Να γίνεται χρήση του: Δεν είχα σχέση με το συγκεκριμένο εγχείρημα
Αντί του: Να πάει να γαμηθεί, ας το κάνει μόνος του ο καργιόλης! Να γίνεται χρήση του: Θα είναι δύσκολο να συντονίσουμε τις ενέργειες μας.
Αντί του: Ωραία! Και κερατάς και δαρμένος! Να γίνεται χρήση του: Ναι, σήμερα θα μπορέσω να δουλέψω μερικές ώρες παραπάνω.
Αντί του: Είναι εντελώς μαλάκας! Να γίνεται χρήση του: Δεν γνωρίζει ο συνάδελφος το συγκεκριμένο πρόβλημα.
Αντί του: ΕΕ! Εσύ! Να γίνεται χρήση του: Με συγχωρείτε.
Αντί του: ΕΕ! Εσύ! Ναι, εσύ ρε μαλάκα! Να γίνεται χρήση του: Με συγχωρείτε κύριε.
Αντί του: Δεν γαμιέσαι λέω γω! Να γίνεται χρήση του: Λυπάμαι δεν μπορώ να σε εξυπηρετήσω.
Αντί του: Τι? Πήρε προαγωγή? ¶ραγε πόσους απ'το ΔΣ έχει τσιμπουκώσει! Να γίνεται χρήση του: Επιτέλους αναγνωρίσθηκαν οι προσπάθειες της.
Αντί του: Τι τα έκανες τα κωλόχαρτα? Να γίνεται χρήση του: Μήπως θυμάσαι που τοποθέτησες τα έγγραφα.
Αντί του: Καλά ..σκατά έχεις στο μυαλό σου? Να γίνεται χρήση του: Νομίζω η πρόταση σου είναι ανεφάρμοστη.
Αντί του: Πάλι τα αρχίδια μου πήρε! Να γίνεται χρήση του: Το νέο αίτημα του για αύξηση απορρίφθηκε.
Αντί του: Θα ψοφήσεις και θα είσαι ακόμη κλητήρας! Να γίνεται χρήση του: Δεν υπάρχουν περιθώρια για περαιτέρω εξέλιξη.
Αντί του: Καλά τόση ώρα γι'αυτή την μαλακία! Να γίνεται χρήση του: Το αποτέλεσμα είναι μάλλον φτωχό.
Αντί του: Καλώς τα'αρχίδια μας τα δυό! Να γίνεται χρήση του: Καλημέρα κύριε διευθυντά.

No comments: