Wednesday, January 24, 2007

Bad movies I love

Ο τίτλος κλεμμένος από το Σινεμα και περιλαμβάνει όλες αυτές τις ταινίες που για κάποιον περίεργο λόγο βλέπουμε ξανά και ξανά με ευχαρίστηση, χωρίς να διαθέτουν πρωτότυπο σενάριο, καλές ερμηνείες, υγιές budget ή υποτυπωδώς έξυπνη σκηνοθεσία.
Παραθέτω τις δικές μου 4 αγαπημένες κακές ταινίες, κάνοντας μια απέλπιδα προσπάθεια να εξηγήσω γιατί μου αρέσουν (να είστε ευγενικοί μαζί μου στα σχόλια)
Η νύφη το ‘σκασε
Είναι η μοναδική ταινία στην οποία ταυτίζομαι απόλυτα με την πρωταγωνίστρια αλλά θα ήθελα να είμαι ο πρωταγωνιστής (σε επίπεδο χαρακτήρα και συμπεριφοράς βέβαια). Είναι απίστευτο το πόσο cool είναι ο Gere σε αυτήν την ταινία. Το πρωταγωνιστικό ζεύγος είναι οι προσωπικοί μου animus-anima (hello uncle Carl!)
Οι ομίχλες του Αβαλον
B-movie με απίστευτο σουξέ στα DVD club (στο δικό μου είναι μονίμως νοικιασμένο), το οποίο παρουσιάζει την ιστορία του Αρθούρου ως διαμάχη μεταξύ παγανισμού και χριστιανισμού. Χωρίς να είμαι ειδική, νομίζω ότι το σενάριο πατάει καλά στους μύθους της γηραιάς Αλβιόνας και είναι η μοναδική πρωτότυπη ταινία επί του θέματος (όχι, ο Gere ως Lanselot δεν μου άρεσε ΚΑΘΟΛΟΥ)
How to loose a guy in 10 days
Μπορεί να είναι το απόλυτο chick movie αλλά για μένα απεικονίζει με πολύ χιούμορ τη μάχη των φύλων αλλά και τον κόσμο της διαφήμισης. Α, μ’ αρέσουν και τα φορέματα της Kate Hudson
Queen of the damned
Αγαπώ αυτήν την ταινία για πολλούς λόγους και θυμώνω όταν την κατατάσσουν στα b movies. Πρώτον για τον Stuart Townsend (άτιμη Charlize!). Δεύτερον, για την απίστευτη μουσική (αν και έξω από τα δικά μου γούστα). Τρίτον, γιατί μου αρέσουν οι ταινίες με βρικόλακες. And, last but not least, επειδή θεωρώ ότι η σκηνή που ο βρικόλακας Lestat δίνει συνέντευξη τύπου στους εκστασιασμένους δημοσιογράφους, οι οποίοι τον αντιμετωπίζουν τελείως φυσιολογικά είναι το ΑΠΟΛΥΤΟ σχόλιο για τα media του 21ου αιώνα
Ποιες είναι οι δικές σας bad movies?

3 comments:

agg said...

Ταινίες καταστροφής!!!!!!! Λοιμός σεισμός και καταποντισμός...και το καλύτερο: «αεροπορικές περιπέτειες»! Αυτό με την αεροσυνοδό που προσγειώνει το jumbo, το άλλο με τον Αλεν Ντελόν και το Concorde, ένα του Στίβεν Κινγκ με κάτι τερατάκια...
Δεν θυμάμαι τίτλους γιατί δεν μπαίνω ποτέ στον κόπο να τους μάθω! Βλέπω κόκπιτ και καθηλώνομαι! (Και τώρα θα μoυ ξαναπει ο Μακ για το Snakes on a plane...)

CitizenMac said...

Όχι, γιατί αυτό θα προϋπέθετε ότι το Snakes on a Plane είναι κακή ταινία... :P

agg said...

Μπορεί να μην είναι! Αλλά είναι ταινία με αεροπλάνο! Όπως και το κορυφαίο United 93! By the way...δεν θα ανέβω Σαλόνικα. Αν ανέβαινα θα έπρεπε να γυρίσω με...αεροπλάνο και φοβάμαι μετά από τόσες ταινίες που έχω δει!