Tuesday, February 27, 2007

Αλλά τι να πεις;;;

Σήμερα όλοι οι μηντιάδες με πολλή σπουδή ασχολήθηκαν με τη χθεσινοβραδινή 'sold out' εμφάνιση του κυρίου Χατζηστεφάνου στο Μάκη (μετα συγχωρήσεως). Ο Χ''στεφάνου, λοιπόν, (remember Fame Story? Αυτός που έλεγε τη Μπόκοτα 'βλαχάρα, τελευταία') άρχισε να στολίζει έναν άλλο κύριο, για λόγους που δεν θυμάμαι... και έτσι το σύμπαν ησχολήθη σύσσωμο μαζί του σήμερα!

Και δεν άκουσα κανέναν να πει το παραμικρό για το ντοκιμαντέρ του κυρίου Αυγερόπουλου για το δέλτα του Νίγηρα, το οποίο προβλήθηκε χθες από τη ΝΕΤ, την ίδια ώρα που ο κ. Χ''στεφάνου παραληρούσε στην εκπομπή του Μάκη (μετα συγχωρήσεως). Αλλά τι να πεις; Ο φουκαράς ο Αυγερόπουλος δεν έβριζε on camera τους Νιγηριανούς...ούτε καν εκείνους που το άξιζαν. Πάλι καλά που βραβεύθηκε ο άνθρωπος (...από διεθνή οργανισμό. Όχι ελληνικό)...Πάλι καλά! Γιατί κατά τα άλλα, τι τύχη να έχει ο άνθρωπος όταν οι εκπομπές του προβάλλονται την ίδια ώρα με το Μάκη (μετά συγχωρήσεως)????

9 comments:

ginger said...

Το χειρότερο είναι να σε πάρει ο ύπνος μπροστά στην τηλεόραση, να βλέπεις Alter και να ξυπνήσεις με τις αγριοφωνάρες των καλεσμένων του Μάκη. Το πάθαινα παλιότερα, βλέποντας Sex & the city και μετά είχα εφιάλτες.
Πάντως, για να είμαστε δίκαιοι, το Δελτα προβλήθηκε σε μα κατάμεστη αίθουσα στις Νύχτες Πρεμιέρας του Σεπτεμβρίου. Κατ' απαίτηση του κοινού, υπήρξε και δεύτερη προβολή, την οποία και παρακολούθησα. παιδιά, γινόταν χαμός, αφού μετά την προβολή μείναμε κάπου 1 ώρα να συζητάμε με τον Αυγερόπουλο.
Βλέπω φως στο τούνελ....

agg said...

Ναι. Το ίδιο έγινε και με το ντοκιμαντέρ για την Οαχάκα που βραβεύθηκε. Το φως στο τούνελ υπάρχει (και δεν είναι της Νικολούλη). Αλλά το τούνελ είναι μακρύ και γεμάτο με τέρατα όπως η Μαρία η άσχημη, η Αννίτα, η Τατιάνα, ο Νίκος κλπ κλπ!
Επίσης μια καλή κίνηση είναι να σβήσουμε από τη μνήμη της τηλεόρασης τα κανάλια που θέλουμε να σβήσουμε και από τη δική μας. (Αν και το STAR εξακολουθεί να παίζει τα Φιλαράκια...)
Τελευταία ακούω πολλούς που το έχουν πράξει και δηλώνουν πολύ ικανοποιημένοι!

CitizenMac said...

"Το χειρότερο είναι να σε πάρει ο ύπνος μπροστά στην τηλεόραση, να βλέπεις Alter και να ξυπνήσεις με τις αγριοφωνάρες των καλεσμένων του Μάκη. Το πάθαινα παλιότερα, βλέποντας Sex & the city και μετά είχα εφιάλτες."

LOL!

Προσωπικά, από τότε που στράφηκα στο Internet για τις τηλεοπτικές μου ανάγκες, δεν έχω ξανακοιτάξει πίσω, πέρα από κάποιες εκπομπές του ΣΚΑΪ (ευτυχώς έχουν κάνει phase out τη μεταγλώττιση) και κανένα δελτίο ειδήσεων στη ΝΕΤ. Και πραγματικά, όποτε την ξανανοίξω από περιέργεια θυμάμαι γιατί την έκλεισα in the first place.

Όσο για τα Φιλαράκια, βρες μου ένα DVD-R και σου έρχεται όλη η σειρά άμεσα... :P

Πάντως, για να μη νιώθουμε και μόνοι, στο Daily Show της 12/2/07, o Jon Stewart παρατήρησε ότι στο ρεπορτάζ του θανάτου της Anna Nicole Smith, το CNN δεν έκοψε για διαφημίσεις επί 90 ολόκληρα λεπτά, κοντεύοντας λέει το ρεκόρ του ρεπορτάζ του 9/11... :P

agg said...

Αφού είναι έτσι Μακ, δεν μας δίνεις την ωραία σου τηλεόραση...για να σταματήσει να γκρινιάζει ο Provolone για την ταπεινή 21''άρα μου; Φυσικά θα βλέπουμε μόνο ΣΚΑΙ, ντοκιμαντέρ, μπάλα και DVD!

ginger said...

Citizen Mac , σε παρακαλώ εξήγησε στον Provolone γιατί γελάς με ο,τι λέω! ο φίλος σου ισχυρίζεται οτι απλά είσαι ευγενικός μαζί μου κι εγώ έχω αρχίσει να ανησυχώ οτι είμαι χαζοχαρούμενο

CitizenMac said...

Ποτέ δεν είμαι πιο ευγενικός με κάποιον απ' όσο [κρίνω εγώ μέσα στην άπειρη σοφία μου ότι] αξίζει. Άσε το φίλο μου να λέει ό,τι θέλει.

Εσύ μην ανησυχείς ότι είσαι χαζοχαρούμενο (ακόμα!)... Πάντως η εικόνα που περιγράφεις μου φάνηκε αρκετά αστεία ώστε να την ξεχωρίσω με τον εύγλωττο τρόπο που με διακρίνει. Πάλι καλά δηλαδή που δεν με έπιασε ο σαιξπηρικός μου οίστρος και δεν έγραψα κανένα ROFLMAO ή κάτι παρόμοιο! Hee hee.

CitizenMac said...

Α, btw, όσον αφορά στην TV, θα τα πούμε από κοντά... :P

Provolone said...

Άσε Mac, δεν χρειάζεται. Κανόνισα να έρθει μεταφορική αύριο...

ginger said...

Ok, ησύχασα! Thanks anyway