Friday, October 26, 2007

Χρειαζόμαστε πιο πολλές ειδήσεις σαν αυτή

Η ώρα είναι 01:30 χαράματα Σαββάτου. Είμαι ακόμα στη δουλειά και δεν προβλέπεται να φεύγω για κανα δυο ωρίτσες ακόμη. Όσα θα διαβάσετε παρακάτω είναι απ'ευθείας συνέπεια του γεγονότος αυτού. Συνεχίζετε με δική σας ευθύνη.

PM urges more Nato troops for Afghanistan

Κι όμως η είδηση είναι φανταστική, αλλά πρέπει κανείς να τη διαβάσει προσεκτικά. Πηγαίνετε. Θα περιμένω.

Νταμ ντι νταμ ντε ντο νταμ...

Ήρθατε; Τη διαβάσατε; Δεν είναι καταπληκτική είδηση; Δε σας γεμίζει με νέα πίστη στο ανθρώπινο είδος;

Τι εννοείτε δεν καταλαβαίνετε; Μα είναι ξεκάθαρο: Ο επικεφαλής του Βρετανικού Επιτελείου Αμύνης ονομάζεται Air Chief Marshall Sir Jock Stirrup!!! Πως μπορείτε να αρνηθείτε ότι ο κόσμος θα ήταν πολύ καλύτερος αν είχαμε περισσότερους ανθρώπους με ονόματα από κόμικς του '40; Μετά τη δουλειά θα πάω να ξεσκονίσω τα παλιά Κράνος και Μάχη μου. Αν είμαι τυχερός, μπορεί να βρω και κάνα αρχαίο Dan Dare.

1 comment:

agg said...

Δεν είναι άσχημο! Εμένα μου αρέσει και η περίπτωση ενός τύπου που συνεργάζεται με τον Prov και λέγεται...Porky! Έτσι τον βάφτισαν οι γονείς του! Και δεν κάνει «οϊνκ, οϊνκ»...