Sunday, September 16, 2007

In memoriam...

Η ώρα είναι 7 και 3, μόλις έχουν βγει τα exit poll και εγώ γράφω in memoriam...

...των δασών, των ανθρώπων, των ζώων, των περιουσιών, των ονείρων, των ελπίδων που χάθηκαν.

In memoriam όλων αυτών αποφάσισα και να μην ψηφίσω, όπερ και εγένετο. Κοντοστάθηκα προς στιγμήν το πρωί, σκέφθηκα να πάω, να πάρω το λευκό ψηφοδέλτιο και να γράψω επάνω τα ονόματα μερικών Ελλήνων με αρ****α και να το ρίξω στην κάλπη. Αλλά μετά λέω «άσε».

(Και τώρα, όπως ακριβώς το περίμενα, είμαι στο γραφείο και βλέπω γύρω μου καμιά εξηνταριά μουρλούς να τρέχουν πανικόβλητοι -η Lola, ο Forrest, ο Πάπιας... - έχει και ωραία σαντουιτσάκια και κέικ, ευγενική προσφορά του καταστήματος.)

Έχει πλάκα πάντως. Οι εκλογές στην Ελλάδα είχαν ανέκαθεν ΠΟΛΛΗ ΠΛΑΚΑ (ιδίως γι αυτούς που τις έβλεπαν με αδιαφορία, εξ' αποστάσεως). Θυμάμαι όταν ήμουν μικρή τις πειραγμένες κόρνες των αυτοκινήτων (ΑΜΠΙΡΑΜΠΙΙΙΙΙΙ-ΡΑΜΠΙΡΑΜΠΙΡΑΜΠΙΙΙΙΙ) που έσκουζαν όλη τη νύχτα, όταν ήρθε η Αλλαγή (LOL, ROFL, XAXAXA, XOXOXO, AAAA, σε καλό να μας βγει, γελάσαμε).

Το ανέκδοτο της ημέρας πάντως ήταν ότι οι τουρίστες που είχαν την ατυχία να επισκεφθούν σήμερα την Αθήνα, βρήκαν την Ακρόπολη κλειστή και κλειδαμπαρωμένη. Την Ακρόπολη λέγω....Το σύμβολο της Δημοκρατίας, κλειστό λόγω....εκλογών! Ελλαδάραααααα.

ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ Ο ΠΑΠΑΛΟΥΚΑΣ, Ο ΣΠΑΝΟΥΛΗΣ, Ο ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ...

1 comment:

Μιλ1 said...

Οταν ήμουν παιδάκι και εγώ γλεντούσα πολύ με την όλη κατάσταση! Κόρνες, σημαίες, νταβαντούρι να γίνεται. Ομως, όπως έχει διαμορφωθεί το πολιτικό σκηνικό, με ισοπεδωμένες ιδεολογίες και κούφια κόμματα, πραγματικά απορώ πως υπάρχουν ακόμα κάποιοι που πανηγυρίζουν σαν τρελοί από τη χαρά τους κάτι τέτοια βράδια εκλογών. Να το δεχτώ μόνο αν αυτό σημαίνει ότι διορίστηκαν στο Δημόσιο, αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι πιστεύουν πως το κόμμα τους (όποιο και αν είναι) θα σώσει την Ελλάδα.