Wednesday, September 26, 2007

Δεν θέλω την...ομπρέλα κανενός!

Πριν από λίγο άκουσα ότι τέσσερις bloggers (γνωστοί) παρουσιάζουν σήμερα τα βιβλία τους. Και σκέφθηκα ότι ήρθε η ώρα, μετά από τόσες ημέρες, να σχολιάσω τα λόγια του στοργικού Αλαβάνου που θέλει με αγάπη και προδέρμ να αγκαλιάσει σύσσωμη τη γενιά «των bloggers, του Διαδικτύου, και των 400 ευρώ». Τη γενιά τη ρώτησες κυρ-Αλέκο μας;

Γιατί κι εγώ γράφω τη σαχλαμάρα μου σε blog , κι εγώ ξημεροβραδιάζομαι στο Διαδίκτυο, κι εγώ έχω δουλέψει έναντι πινακίου φακής των 400 ευρώ. Αλλά να μου λείπει η αγκαλίτσα του Αλαβάνου...Κι όχι μόνο επειδή διαφωνώ πολιτικώς...Να μου λείπει η αγκαλίτσα του κάθε Αλαβάνου που βρήκε μια ωραία τσιχλίτσα να μασήσει (τους bloggers) και θέλει να κάνει και φούσκες. Το ίδιο έκανε και ο Γιωργάκης και μάλιστα στην τελευταία του προεκλογική συγκέντρωση...

Ποιος του είπε ότι μπορεί να οικειοποιηθεί είτε τους bloggers είτε τους φοιτητές είτε τα αιτήματά τους;;; Ο blogger μπορεί να έχει επιρροή, μπορεί να γράφει τα πιο σωστά πράγματα ή να κάνει τη διαφορά σε κάποια πράγματα, αλλά μπορεί και να γράφει, απλώς, για το πόσο ωραία πέρασε σε ένα κλαμπ, σε ένα ταβερνάκι ή στο κρεβάτι με μια ωραία γκόμενα βρε αδερφέ! Γιατί πρέπει σώνει και καλά ο blogger να είναι ενταγμένος πολιτικά; Και καλά να είναι ενταγμένος ο ίδιος. Αλλά να τον εντάσσει κάποιος άλλος, μόνο και μόνο επειδή έχει ένα bloggάκι και βγάζει τα σώψυχά του...

Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι το Internet μπορεί να γίνει δίαυλος πραγματικής και ελεύθερης επικοινωνίας και καθαρών απόψεων. (Εννοώ ειλικρινών...) Παρόλο που έχουν υπάρξει και κρούσματα φίμωσης...

Πρέπει να καταλάβει και ο κυρ-Αλέκος και ο Γιωργάκης και όλοι οι συν αυτοίς, ότι για να προοδεύσει πραγματικά μια γενιά θα πρέπει να είναι απαλλαγμένη απο κομματικές τοποθετήσεις. ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ όχι πολιτικές. Γιατί αυτοί που κατεβηκαν με μαύρα στο Σύνταγμα δεν ήταν όλοι ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ . Ούτε αυτοί που ΔΕΝ κατεβαίνουν είναι όλοι ΝΔ. Μόνο αν ξεπεράσουμε τις κομματικές μαλακίες θα μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα όπως πρέπει. Τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ προβλήματα και όχι το ποιος θα βουτήξει πιο βαθιά στη μαρμίτα με τα λεφτά...Γιατί ΜΟΝΟ αυτό κόφτει στ' αλήθεια τους πολιτικούς και τους κάνει να καπηλεύονται τα πάντα...

1 comment:

CitizenMac said...

Θα ήθελα να σχολιάσω πραγματικά πάνω σε αυτό το post, αλλά με εκφράζει τόσο πλήρως που δεν έχω κάτι να πω.
Two thumbs up, απλώς.